مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:362020-05-19سياسي

اختصاصی| هیئت رییسه جدید خانه احزاب انتخاب شدند+ اسامی


اعضای شورای مرکزی خانه احزاب، هیأت رییسه جدید خود را انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جلسه شورای مرکزی خانه احزاب درباره انتخاب هیأت رییسه جدید برگزار شد.

بهادر ولی زاده عضو شورای مرکزی خانه احزاب در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در این جلسه، هیأت رییسه جدید را انتخاب و بر این اساس عبدالحسین روح الامینی نایب رییس اول، مهدی جولایی منشی، حسین کمالی نایب رییس دوم و یدالله طاهرنژاد به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

پیگیری های خبرنگار فارس حکایت از این دارد اختلاف در درون فراکسیون مستقلین سبب شد که نامزد نهایی برای ریاست خانه احزاب از سوی این فراکسیون به جلسه شورای مرکزی خانه احزاب معرفی نشود و به همین دلیل اعضای شورای مرکزی خانه احزاب به جزء صدر بقیه اعضای هیأت رییسه را انتخاب کردند.

گفته می شود که سیدشهاب الدین صدر و مهدی پورنامدار و قدرتعلی حشمتیان از نامزدهای ریاست خانه احزاب در فراکسیون مستقلین و اعتدال گرایان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طبق آیین نامه خانه احزاب ریاست این تشکل صنفی به صورت دوره ای و یکساله است و هر سال یکی از نامزدهای سه فراکسیون اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین این ریاست را بر عهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاصی| هیئت رییسه جدید خانه احزاب انتخاب شدند+ اسامی

اختصاصی| هیئت رییسه جدید خانه احزاب انتخاب شدند+ اسامی